Akademia Kompetencji ZPP Częstochowa
Zapraszamy na pierwsze w tym sezonie spotkanie w ramach Akademii Kompetencji ZPP Częstochowa. Szkolenie kierujemy do kadry menadżerskiej i właścicieli firm pod których potrzeby profilowany jest cały cykl.
 
Akademia Kompetencji ZPP Częstochowa to cykl szkoleń, dedykowanych rozwojowi kompetencji miękkich. Szkolenia będą dotykać takich tematów jak: komunikacja w zespole, sposoby na pozyskiwanie nowych klientów, doskonalenie komunikacji interpersonalnej.
 
Już 6 października odbędą się warsztaty pt. „Obsługa klienta– warsztaty dla właścicieli firm i kadry zarządzającej”.
 
Rejestracja:
Zarejestruj się na wydarzenie pisząc na adres: a.janik-barcis@zpp.czest.pl
Zapisy trwają do 5 października,
 
Gdzie?
Biznes Zone Częstochowa
ul. Jasnogórska 27
 
Kiedy?
6 października (wtorek), godz.: 9:00
 
Zachęcamy do informowaniu o wydarzeniu i zaproszenia znajomych przedsiębiorców.
 
O warsztatach:
W naukach ekonomicznych ciężko jest jednoznacznie zdefiniować pojęcie klienta. W literaturze ekonomicznej Tadeusz Borys zapisuje, że kluczowym kryterium podziału klientów jest ich rozdzielenie ze względu na perspektywę ich postrzegania. Zarządzanie jakością (w szczególności założenia podejścia procesowego), model łańcucha jakości, a także rozwój reengineeringu i koncepcji lean stanowiły fundament do powstania idei klienta wewnętrznego, która utrzymuje iż satysfakcja klientów wewnętrznych wywiera silny wpływ na poziom zadowolenia klientów zewnętrznych. Wpływ ten może być zarówno pozytywny jaki i negatywny. Jak zatem sprawić aby był tylko pozytywny?
 
Celem tego warsztatu jest zwiększenie efektywności i jakości obsługi klienta wewnętrznego przez kardę zarządzającą poprzez: doskonalenie umiejętności budowania pozytywnych relacji z Klientami wewnętrznymi oraz budowanie pozytywnego wizerunku firmy i pracownika.
 
Szkolenie poprowadzi członek ZPP Częstochowa: Barbara Młynek – menadżer, doświadczony sprzedawca, marketingowiec, nauczyciel, trener biznesu. Od 13 lat zarządza oddziałem ogólnopolskiej firmy edukacyjnej – zarówno procesem sprzedaży, obsługi klienta, jak i marketingu. Od 5 lat prowadzi szkolenia z zakresu sprzedaży, obsługi klienta, telemarketingu. Absolwentka Politechniki Łódzkiej kierunku Zarządzenie i Marketing. Specjalista z zakresu organizacji i zarządzania oświatą. Certyfikowany moderator Design Thinking oraz Flow Consultant Talent Dynamics. Specjalista od trudnych klientów i gaszenia pożarów.
 
Liczba miejsc na szkoleniach jest ograniczona. Pierwszeństwo w zapisach mają Członkowie ZPP Częstochowa, ale w przypadku niezapełnienia wszystkich miejsc, serdecznie zapraszamy również przedsiębiorców niezrzeszonych. Obowiązuje rejestracja po kontakcie z Anetą Janik Barciś: a.janik-barcis@zpp.czest.pl
 
Prosimy, aby osoby mające gorączkę, kaszel, katar lub inne objawy chorobowe pozostały w domach. Spotkania będą odbywać się cyklicznie.